jag gick vidare i kokorochans tävling!

Jag såg nyss att jag kom vidare i Kokoro-chan's tävling där man kan vinna ett handgjort smycke gjort av henne! Jag har aldrig kommit vidare i en tävling så just nu är jag jätte glad, haha. Nu ska jag alltså skriva ett anledning till varför jag ska vinna ett smycke av henne; Jag har läst Kokoro-chans blogg sedan flera månader tillbaka, och jag älskar hennes stil. Vi verkar båda ha samma intressen. En gång så la hon upp en bild på ett smycke hon gjorde till Foki, och det var verkligen jätte fint och jag hoppades att jag kunde vinna ett sånt fint en gång - och när tävlingen kom hade jag min chans ^_^

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: hihi ja ^^ grattis :D tack för din motivering också :)



kramar<3

/kokorochan



2010-07-12 @ 18:56:04
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Mäster katt

Fin header :D

2010-07-12 @ 23:05:46
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0