sunao ni narenakute


Idag var det meningen att jag skulle åka till min mormor. Men vi åker förmodligen inte dit, för att många i min familj är lite halvsjuka. Min morfar är handikappad och mormor måste ta hand om honom, så vi vill inte att någon av dom blir sjuka - det blir ju bara mer jobb för dom då. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, se på den drama typ. ^^ Håller faktiskt att se på en riktigt bra drama som heter Sunao ni narenakute, den är väldigt annorlunda jämfört med det jag brukar se.

Kommentarer
Postat av: runa

Hej, Sandra jag har frågestund på min blogg nu om du vill passa på att fråga nått :)

2010-09-05 @ 16:18:46
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0