saker ifrån asianfoodgrocer

Detta ska jag kanske beställa ifrån en hemsida, eller Bianca ska kanske beställa där ifrån och då passar jag på att säga saker jag vill ha XD Allt det där jag har valt ut kostar 100 kronor. Det är så himla söta förpackningar på allt också, så då vill jag ju bara ha det ännu mer.


Doraemon chocolate balls, Panda Chocolate Cookie och Koala no Machi.

Kinoko no Yama och Crunky :D

Ramune! Det är en sorts dricka, haha. Både original och Yuzu smak ska jag ha.
Yuzu är en citrus frukt så det kanske blir som att dricka citron (jag älskar citron) XD

Kommentarer
Postat av: Madde

Va söta :D

2010-08-16 @ 21:50:20
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0