GRATTIS MIN MITTSU <3

 

25 år och den snyggaste, roligaste och underbararaste sångaren någonsin. Hoppas du får världens bästa dag idag! <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag finner det väldigt intressant att han är ca 10 cm kortare än Takaki.

Mittsu är så söt XD

 

 

 

 

 

och den sista och 100:de bilden, (japp ni överlevde till slutet - grattis) ->

Så jävla underbar T_T


Kommentarer
Postat av: ☆Bianca-chan☆

Haha! Ja klarade det XD

Jag får väl ta och säga grattis jag med då.

Grattis! ^^ XD

2010-09-17 @ 07:09:07
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Saha

oj.... o_o

2010-09-18 @ 19:22:28
URL: http://howiehamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0